לפני מספר חודשים כתבתי פוסט אורח בגלובס DESK ורשמתי את דעתי על רשת התוכן האפשרית של פייסבוק בתור תחרות לגוגל
פייסבוק הספיקה להכריז על מספר רב של מוצרים בזמן האחרון ואנו רואים את ההשפעה שלה על אתרים רבים, אבל עדיין לא הייתה נגיעה בתחום זה
על פי הערכה אישית שלי, בעוד מספר חודשים פייסבוק תכריז על רשת התוכן שלה. זה יקרה כאשר:
1. תהיה לה הטכנולוגיה ליישם את האפשרות
2. מספר המפרסמים ברשת יגדל
3. יותר ויותר אתרים יטמיעו את ה open graph ולמעשה יקשרו בין הפעולות של הגולש באתר ובין הפרופיל שלו לבין התוכן של הפרסומות
לקריאת הפוסט המלא:
http://virtualweb.globes.co.il/VirtualWeb/blog/list/2262.page?siteId=EMPTY&vwref=1