קידום אתרים באינטרנט ולא בגוגל?

In SEO, Web 2.0, Web Results - The Blog, וידאו ברשת, קידום אתרים בגוגל, תוכן by אתגר שפיבק2 Comments

כאשר אנו חושבים על קידום אתרים באינטרנט אנחנו ישר חושבים על קידום אתרים בגוגל.
אבל ישנם מקורות נהדרים נוספים ליצירת טראפיק לאתר מעבר למנוע חיפוש האתרים של גוגל.
באתר WebProNews ריכזו מספר טיפים מעשיים לקידום אתרים באינטרנט ולא בגוגל:

YouTube

יוטיוב הפך להיות מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם וכאשר אנו מעוניינם לקדם את תכני הוידאו שלנו עדיף לדעת איך אנחנו מייצרים תוכן גם באתר הוידאו הפופולארי בעולם:

  • תנו לסרטון כותרת מפורטת ומדוייקת.
  • בתיאור הסרטון השתמשו במילים מדוייקות וייחודיות ככל האפשר.
  • השקיעו במילות המפתח לסרטון. יש להם משמעות רבה בחיפוש.
  • אל תציפו את הסרטון שלכם במילות המפתח אותם אתם רוצים לקדם. גם שם יודעים לזהות ספאם.
  • תייצרו תנועה יזומה לסרטון ולסרטונים אחרים של המשתמש שמעלה אותם. יוטיוב מניח שמשתמש שרואים הרבה את הסרטונים שלו יהיה יותר רלוונטי.
  • הוסיפו לסרטון שלכם "וידאו", "סרטון" או אם אתם עובדים באנגלית – "Video"
  • הוסיפו תרגום לסרטון שלכם

Google Blog Search
בין הגורמים החיובים לדירוג במנוע חיפוש הבלוגים של גוגל אשר יכולים לסייע לפרוייקט של קידום אתרים באינטרנט ולא רק בגוגל:

  • מספר גולשים שרשומים ל RSS שלכם
  • כמות הקלקות על הבלוג בתוצאות החיפוש
  • האתרים להם אתם מקשרים
  • קישורים לבלוג מבלוגים אחרים
  • PageRank

בין הגורמים השליליים לקידום של בלוג ב Google Blog Search

  • אם הפוסטים מגיעים בתדירות מאוד גבוה וקבועה.
  • אם הפוסטים שונים מהפידים.
  • אם הפוסטים כוללים מילות "ספאם" רבות – הכוונה אם גוגל יגלה דחיסות גבוהה מאוד של ביטויים פופולאריים הוא יחשוד באתר שלכם כאתר שנועד לקידום ולא מכיל תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים שלו.
  • תוכן משוכפל.

הפוסט המקורי באתר מכיל טיפים נוספים ומאוד מומלץ לעבור עליו
http://www.webpronews.com/topnews/2009/04/01/tons-of-tips-for-ranking-in-5-other-google-engines

שימו לב שלא מדובר בתחליף ל-קידום אתרים בגוגל ועדיין צריך לזכור, ובמיוחד בישראל שפרוייקט קידום אתרים באינטרנט מתרכז בעיקר ב-קידום אתרים בגוגל אבל ישנם ערוצים נוספים שיכולים לייצר לנו טראפיק "אורגני" ועלינו להיות מודעים אליהם.

הערה – כל הטיפים בפוסט לא מחליפים בנייה נכונה של אתרים למנועי חיפוש, תוכן מקורי, איכותי והכי חשוב – באמת רלוונטי עבור הגולש.

Comments

    1. זה נכון אבל אני עדיין מעריך שיש להם ערך כלשהוא (לפירוט עצמו ולא לתגובות)

      מצד שני – גם לצפייה בסרטון שבו ניתן להעביר מסר שיווקי כלשהוא יש ערך רב ולזה הייתה הכוונה בפוסט הזה.

Leave a Comment