תחזית הפרסום ברשת לשנת 2009 (ארה"ב)

In שיווק באינטרנט by אתגר שפיבק0 Comments

תחזית של חברת eMarketer, מלמדת אותנו על כיווני ההשקעה בפרסום המקוון.

למרות שאנחנו נמצאים במרחק גדול מתפיסת הפרסום המקוון מדודינו באמריקה הגדולה, אפשר לקבל כאן הרבה כיוונים מעניינים לאן התקציבים הולכים.
השקעה בפרסום המקוון בארה"ב

הכיוון הכללי של השוק הוא  גידול של בין 10 ל -15 אחוזים בשנה, כאשר אנחנו יכולים לראות את הדומיננטיות המוחלטת של שוק החיפוש. מעניין מתי המפרסמים הגדולים בישראל יבינו שמדובר בכלי אפקטיבי לא פחות מבאנר פרמיום ב YNET/WALLA?

גידול מעניין נוסף אפשר לראות בתחומי הוידאו. התחזית מדברות על גידול של קרוב ל 800% בתוך 5 שנים. אולי סוף סוף בגוגל יצליחו לעשות מ – YouTube כסף אמיתי…

כל הנתונים האלו מעניינים מאוד לצד קיפאון (יחסי) בפרסום הטלווזיוני.

099297

Leave a Comment