קידום אתרים – במה כדאי להשקיע?

In Uncategorized by אתגר שפיבק0 Comments

הדבר החשוב ביותר בקידום אתר הוא החלטה על מילות המפתח אותן אנו רוצים לקדם.

כאשר אנו ניגשים לבחון סוגיה זו אנו צריכים להחליט אם אנחנו רוצים ללכת על המסה הגדולה, ניקח לדוגמה את הביטוי "טיסות" או להשקיע את המאמצים שלנו בביטויים פחות פופולאריים אך עם סיכויים גדולים יותר לתפוס את אחד המקומות הראשונים. לדוגמה "טיסות זולות למזרח".

כבר המלצתי על דרך אפקטיבית לבדיקת מילות המפתח, וכשאנו יודעים את כמות החיפושים שיש לכל מילה אנו יכולים לקבל תמונת מצב גם על כמות התחרות שתהיה לנו בביטויים אלו.

כאשר אנו מסתכלים על ביטויים שמהווים חלק מן ה"זנב הארוך" של החיפושים, דהיינו, חיפושים אשר אין להם מסה גדולה, אנו צריכים להבין שהקידום לביטויים אלו שונה מן הקידום לביטויים פופולאריים.

הגרף הבא, אשר לקוח מבלוג Seo Book מציג לנו תמונה של הפרמטרים החשובים על פי פופולאריות הביטוי :

Leave a Comment