שימוש נכון בתגיות תוכן

In AdWords, SEM, SEO by אתגר שפיבק1 Comment

אחד הדברים שגוגל מאוד אוהב הוא תגיות מסודרות.
הכוונה היא שכאשר תג מסומן ב- H1 או H2 גוגל מניח שמדובר בכותרת של העמוד
וכאשר הוא נתקל ב- B או ב- storng הוא מניח שמדובר באינפורמציה חשובה יותר מאשר שאר הטקסט שמופיע באותו הקטע.

מצד אחד, מאוד מומלץ לשלב את מילות המפתח שאותן אנו רוצים לקדם בתגים אלו, מצד שני, כאשר באים לעצב את האתר שלנו כפי שאנו רוצים אנו להתאים את העיצוב שלו לצרכים שלנו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי קובץ CSS שיושב בקובץ נפרד באתר. (זה על מנת להתאים את העיצוב לכל עמודי האתר)
שימוש יעיל ב- CSS הוא הגדרת התגים בתוך Class נפרד.

אם ניקח את דוגמת קוד ה- CSS הזה:

.One
{
color: red;
}
.Two
{
color: blue;
}
H1.One
{
text-decoration: underline;
}
B.One
{
text-decoration: overline;
}
B.Two
{
text-decoration: line-through;
}
H1.Two
{
font-size: 20pt;
}

כאשר נגדיר את הטקסט על Class בשם One (על פי דוגמה זו), נוכל לקבל עיצוב אחד ועל Class בשם Two נוכל לקבל עיצוב אחד.

מה שחשוב מאוד כאן הוא, שבשני המקרים, גוגל יידע מה הכותרת ומה הנושאים החשובים לנו בתוך התוכן.
הטיפ הזה מאוד שימושי גם לקידום אתר "רגיל" וגם לבניה של מיניסייטים שמיועדים לעבודה עם AdWords. כאן ניתן למצוא טיפים בנושא בניית מיניסייט נכון לקמפיין בגוגל.